1. MOŽNOSTI  DORUČENÍ

Zásilkovna

2. PLATEBNÍ MOŽNOSTI

  • Platební karty
  • Převod na účet

    3. VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14TI-DENNÍ LHŮTĚ

    Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.

    LHŮTA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

    • Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
    • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
    • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

    JAK POSTUPOVAT

    • Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy a přiložte fakturu / účtenku. Postačí nascanovaná.
    • Zboží uveďte do původního stavu, abyste předešli možnému přiměřenému snížení vracené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
    • Pošlete přes službu zásilkovna

    VRÁCENÍ PENĚZ

    • Vrátíme vám peněžní prostředky pokud zboží bude v původním obalu a bez manipulaci otevření.

    4. ZÁRUKA

    Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

    Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.

    Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku od dne převzetí.

    Na dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.

    5. REKLAMACE

    • Informujte nás nejprve prosím telefonicky +420 603 745 137
    • Formulář ke stažení zde: uplatnění reklamace
    • Pokud to situace vyžaduje, pošlete poštou a nebo osobně na provozovně
    • Přiložte doklad o koupi (fakturu / účtenku).

    LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE

    • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě.
    • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

    POKUD JE ZBOŽÍ POŠKOZENÉ

    • Zkontrolujte si prosím zboží jak jej převezmete pečlivě při převzetí.
    • Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
    • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu +420 603 745 137

    Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.